loading...

داستان مهاجرت من به ترکیه

در صورتیکه شما هم فکر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و مهاجرت از طریق خرید ملک را داشته باشید اولین فکری که قطعا به فکر شما رسیده این است که خرید ملک خارجی با عنایت به اینکه سرمایه قابل توجهی را

موسسه مهاجرتی خوب برای خرید ملک خارجی

ساناز تاجدار بازدید : 1523 شنبه 20 فروردین 1401 : 22:25 نظرات (0)

در صورتیکه شما هم فکر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و مهاجرت از طریق خرید ملک را داشته باشید اولین فکری که قطعا به فکر شما رسیده این است که خرید ملک خارجی با عنایت به اینکه سرمایه قابل توجهی را می‌طلبد کاری بسیار با اهمیت است.

با توجه به حساسیت این کار به کدام موسسه مهاجرتی می شود اتکا کرد؟ در این نوشته من تجربه های شخصی ام را از مهاجرت با خريد ملک خاطر نشان می کنم باشد که مورد استفاده افرادی قرار گیرد که مانند من در چند یک سال قبل سرگردان و بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند به چه کسی بایستی اعتماد کنند.

ولی احتمالا این فکر به فکرتان برسد که اصلا چه احتیاجی به شرکت مهاجرتی و موسسه مهاجرتی هست؟ مگر من قادر نیستم خودم به تنهایی اقدام کنم و در خارج ملک بخرم؟

سرمایه گذاری در املاک خارجی و مهاجرت بدون وکیل

در صورتی که فکر این را در سر می پرورانید که بدون انعقاد قرارداد با یک موسسه مهاجرتی وارد عملیات خرید ملک در خارج از کشور و مهاجرت شوید ، بدانید و آگاه باشید که راه خیلی مشکل و پر از استرس پیش رو دارید.

از طرف دیگر با مقررات کشور خارجی آشنایی ندارید و نمی دانید که چگونه قرارداد امضا کنید تا حداقل سرتان کلاه نگذارند. شما باید در جریان باشید که وقتی پای سرمایه گذاری خارجی پیش می آید تعداد زیادی از محلی ها برای این موضوع دندان تیز می کنند و مطمئنا سو استفاده از شما آنها را قلقلک میدهد.

از طرف دیگر شما قرار است از نکات مثبت مهاجرتی خرید ملک در خارج هم استفاده کنید بنابراین لازم است یک تسلط کامل هم با قوانین مهاجرتی آن کشور داشته باشید.

به عنوان مثال ما قصد مهاجرت به کشور پرتغال را داشتیم. می خواستیم با خرید ملک در پرتغال اقامت این کشور اروپایی را بگیریم. حقیقت اش این بود که ما ذره ای در زمینه اقامت پرتغال با خرید ملک نمی دانستیم. بله ، الان حقوق قرارداد ها و ملک املاک به کنار هیچ چیزی در خصوص اینکه چطور پس از خرید ملک بایستی اقامت بگیریم هم نمی دانستیم.


واقعیتش را به شما بگویم ، بدون اینکه یک موسسه مهاجرتی مورد اعتماد نمی یافتیم ، شانس ما برای موفقیت خیلی پایین بود.

با این حساب کتابها بود که به دنبال پیدا کردن یک شرکت مهاجرتی که دارای اعتبار باشد و سابقه خوبی داشته باشد افتادم. خیلی از موسسات دارای اعتبار که به نام فلان آقا هست توجه ما را به خود جلب کرد اما با مقداری تحقیق فهمیدیم که اینها یا اصلا وکیل نیستند یا اینکه در ایران دفتر مشخصی ندارند.

پیدا کردن وکلای مهاجرت ایران

بنابراین به جستجوی خودمان ادامه دادیم و با امید یافتن بهترین موسسه مهاجرتی تهران را تمام و کمال گشتیم. شوخی بردار نبود من قرار بود چند مییلیارد پول بی زبان را به وکیل مهاجرت می سپردم.

بعد از سپری شدن چند مدت با وکلای مهاجرت ایران آشنایی پیدا کردیم. مقدار کمی که درباره این مجموعه تحقیق کردم ملتفت شدم که این برند متعلق به هلدینگ حقوقی آپادالا هست. این هلدینگ چند زیر مجموعه داشت که وکلای مهاجرت ایران ، شرکت اینوستایم و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جزو آنها بود.

من پیش از این درباره موسسه حقوقی اریکه عدل زیاد شنیده بودم و چند نفر از دوستان هم از خدمات حقوقی آنجا استفاده کرده بودند. این موضوع دلیل شد که از این مجموعه جلسه مشاوره بگیریم و با وکیل انها دیدار داشته باشیم.

جلسه مشاوره بسیار عالی بود و وکیل به موضوع سرمایه گذاری خارجی و حقوق قرارداد های بین المللی و حائز اهمیت تر از همه مهاجرت تسلط کامل داشت. وقتی از تجربه و تخصص آنها اطمینان پیدا کردم فکر کردم که آمادگی این را دارم که با آنها قرارداد امضا کنم .

ولی هنوز یک دغدغه بزرگ داشتم و آن این بود که آیا میتوانم سرمایه زندگی ام را به آنها بسپارم یا نه. چلنج بزرگی بود حقیقتا!

نکته جالب این بود که بعد از قرارداد هنگامی که وکیل مهاجرت ما پروسه را شرح می داد تازه فهمیدم که به هیچ وجه من الوجوه قرار نیست من پولی را به کسی امانت بدهم. آنها برای من در پرتغال حساب باز می کردند و من در حساب شخصی خودم پول را کارسازی می کردم . بانک هم دارای اعتبار بود و من خیالم از همه جهت راحت شد.

واقعا وکلای این مجموعه حجت را تمام کردند از مذاکره قرارداد رزرو ملک گرفته تا قرارداد اصلی و بعد از آن به مراحل پرداخت هم نظارت کردند. حواسشان کاملا به همه چیز بود انصافا. من و خانواده هم به کمک این شرکت گلدن ویزا را ظرف شش ماه گرفتیم و رسما اقامت پرتغالی مان را بدست آوردیم.

من واقعا به هر کسی که قصد اقامت از طریق خرید ملک مخصوصا در کشور پرتغال را دارد توصیه می کنم غیر از این شرکت مهاجرتی به هیچ کس مراجعه نکنند. خدا خیرشان بدهد که با این همه کلاهبرداری و سو استفاده اینطور صادقانه و جانانه کار می کنند و انگار جیب من جیب خودشان است.

آدرس وبسایتشان را اینجا می گذارم تا بتوانید خودتان تحقیق کنید و اگر تمایل داشتید با انها ارتباط بگیرید. با آرزوی بهروزی و نیکفرجامی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 2,368